FÖRSÄLJNING
Marknaden förändras hela tiden. Organisationer måste kunna allt mer om allt fler och mer komplexa produkter. Vi behöver se, höra och känna kundens behov för att koppla dessa till vårt eget erbjudande. Utvecklas i takt med omvärlden och samtidigt behålla säljpersonligheten, den som skapar affären.
Läs mer om försäljning LEDARSKAP
Att visa engagemang. Att inspirera. Att skapa arbetsglädje hos dig själv och dina medarbetare är vad en äkta ledare gör. Det syns. Det gör skillnad. Vägen dit är att förstå varandra och bygga förtroende, samverkan och respekt. Hur individuella styrkor bäst bildar de effektiva lag som leder till affärsnytta.
Läs mer om ledarskap Service
Hur du ska le, vad du ska säga, hur du ska agera, vet du allra bästa själv. För service måste vara äkta och ärligt. Nyckeln till kundnöjdhet ligger i förståelse och empati. Hur tänker kunden? Vad gör henne nöjd? Vill hon köpa mer? Vad får henne att komma tillbaka?
Läs mer om service